
laSexta cancel·la per sorpresa l'emissió de 'Zapeando' avui dilluns per un motiu de pes
'Zapeando' deixa el seu espai a 'Más Vale Tarde' aquest dilluns 30 de juny davant de l'actualitat política
Males notícies per als seguidors de 'Zapeando'. Aquest dilluns 30 de juny, el programa d'humor de Dani Mateo desapareix per deixar pas a un especial de 'Más Vale Tarde' a partir de les 15:30h. L'espai se centrarà en l'última hora del cas de Santos Cerdán després que el jutge l'hagi enviat a presó.
Durant el matí d'aquest dilluns, el jutge Leopoldo Puente ha decretat presó provisional per a l'exsecretari d'Organització del PSOE, Santos Cerdán. Això ha passat després de la seva declaració davant el Tribunal Suprem per la seva presumpta participació en una xarxa de suborns vinculada a la manipulació de contractes d'obres. La Fiscalia havia sol·licitat el seu ingrés a presó sense possibilitat de fiança, al·legant risc de fuga i de destrucció de proves.
El magistrat li imputa els delictes de suborn, pertinença a organització criminal i tràfic d'influències. Finalment, la decisió del jutge s'ha fonamentat en el perill de destrucció de proves, descartant el risc de fuga com a motiu determinant.

D'aquesta manera, a 'Al Rojo Vivo', Antonio García Ferreras ha anunciat que 'Más Vale Tarde' amb Iñaki López i Cristina Pardo avança la seva emissió a les 15:30h amb un especial. Per tant, 'Zapeando' es queda sense espai a la graella aquest dilluns 30 de juny. Es tracta de la segona vegada aquest mes que desapareix el programa de Dani Mateo, ja que també va ser cancel·lat el passat 14 de juny, justament quan va esclatar la polèmica amb Santos Cerdán. Es desconeix si laSexta o una altra cadena farà un altre especial al llarg del dia davant l'actualitat política.
Recordem que, durant el passat mes de maig,'Zapeando', amb un 6,2% i 532.000 espectadors, va aconseguir la seva millor quota de temporada i des de febrer de 2023, més de 2 anys. Amb aquest resultat, va assolir el seu segon mes més vist de la temporada, pujant en target comercial fins al 9,9%, sent la segona opció en aquest paràmetre. També va créixer en el nombre d'espectadors únics que van contactar cada dia amb 'Zapeando', amb més d'1,5 milions.
Més notícies: