Beatriz Archidona i Santi Acosta en un escenari amb fons morat, ella porta un vestit verd i negre i ell un vestit blau a De Viernes.
NOTÍCIES

Telecinco anuncia la notícia més inesperada sobre el futur de 'De Viernes'

'De Viernes' descansarà per sorpresa aquest estiu al prime time de Telecinco

L'estiu arrenca amb canvis a la graella de Telecinco. La cadena ha decidit posar en pausa un dels seus formats més consolidats de la nit de divendres: 'De Viernes'. L'espai s'acomiadarà aquest 25 de juliol per fer una pausa durant l'agost, amb la mirada posada en el seu retorn al setembre. Una decisió que marca un gir respecte a l'estiu passat, quan només es va absentar durant el pont del 15 d'agost.

La pausa estival respon a una estratègia ja aplicada en altres ocasions per la cadena, com passava amb el 'Deluxe' en anys anteriors. L'objectiu: reservar forces per a una tercera temporada que promet continuar oferint exclusives, entrevistes d'impacte i cares habituals de la crònica social.

I és que 'De Viernes' ha tancat la seva segona temporada amb xifres més que positives. Des del seu retorn l'1 de setembre fins a la seva darrera emissió el 18 de juliol, ha emès 50 entregues —incloent-hi els especials dedicats a Julián Muñoz i Bárbara Rey— i ha signat una mitjana del 12% de share i 900.000 espectadors, millorant en gairebé un punt (+0,8%) els registres obtinguts en la seva primera temporada (11,2%). En total, més de 24,7 milions de persones han sintonitzat amb el programa en algun moment al llarg d'aquest curs.

Beatriz Archidona, amb vestit negre, i Santi Acosta, amb vestit gris i sostenint una targeta, asseguts al plató de '¡De Viernes!'
Telecinco anuncia la notícia més inesperada sobre el futur de 'De Divendres' | Telecinco

Entre els seus moments més destacats, hi figura la nit del 25 de setembre de 2024, quan 'De Viernes' va oferir l'entrevista pòstuma de Julián Muñoz. L'emissió va arrasar en la seva franja amb un espectacular 19,9% de quota i 1.195.000 espectadors. Va marcar un rècord absolut per a 'De Viernes', superant en més de 10 punts la competència.

Un altre èxit d'audiència es va produir el 18 d'octubre, gràcies a les imatges exclusives del casament entre Ángel Cristo i Ana Herminia Illas. L'emissió va assolir els 1.225.000 espectadors i un 17,1% de share, imposant-se amb solvència en la seva franja horària.

A més de l'èxit en pantalla, el programa ha sabut posicionar-se també en l'entorn digital. Dins dels suports online de Mediaset España, 'De Viernes' ha estat un dels continguts més consumits de la temporada. Només està per darrere dels grans realities de la casa: ‘La Isla de las Tentaciones’, ‘Supervivientes’ i ‘Gran Hermano’.

➡️ Notícies

Més notícies: