
Audiències: Eurovisió arrasa pujant fins a un 50,1% de quota gràcies a Melody
Eurovisió arrasa en audiències i millora les dades de l'any passat
Eurovisió arrasa en audiències malgrat el lloc 24 de Melody en el prime time d'aquest dissabte 17 de l'any. El certamen musical aconsegueix un estratosfèric 50,1% de share, 5.884.000 de seguidors de mitjana i 13.631.000 espectadors únics. Les votacions, a més, pugen a un 59,7% de quota i 6.315.000 televidents.
Per tant, Eurovisió puja 8,3 punts de quota i més d'un milió d'espectadorsrespecte a l'any passat, quan es va quedar en un 41,8% i 4.886.000 amb Nebulossa. S'acosta, per tant, a la gran dada que va aconseguir el 2022 amb Chanel, quan Eurovisió va marcar un 50,8% de quota de pantalla.

El previ d'Eurovisió, amb 'La Familia de la Tele', no destaca amb un 7,9% i 556.000 espectadors. A la tarda, 'Fiesta' amb Emma García es manté en audiències amb un fluix 8,2% i 634.000 a Telecinco. D'aquesta manera, el lideratge és per a Antena 3 amb el 'Multicine 1' (12,2% i 1M) i 'Multicine 2' (10,7% i 794.000).
'La Ruleta de la Suerte' lidera en audiències amb un gran 19,1% i 1.280.000 seguidors. Just abans, 'Cuina oberta de Karlos Arguiñano' també lidera amb un 16,5% i prop de 700.000 espectadors de mitjana. A més, Antena 3 Notícies 1 és l'informatiu més vist del dia, duplicant la mitjana de la cadena, amb un gran 21,7% i 1.847.000.
A nivell diari, La 1 lidera amb distància en audiències el dissabte 17 de maig amb un gran 25,9% de share. Per la seva banda, Antena 3 és la privada més vista amb un pobre 8,7%, mentre Telecinco s'enfonsa molt més amb un 6,1%. Un dissabte més, Cuatro amb un 5,6% supera laSexta, que tanca la llista amb un pobre 3,9%.
*En elaboració
Més notícies: