Dos homes de cabell curt i barba conversen en un programa de televisió, Eugeni Alemany porta ulleres i jaqueta clara a Agafa’t al sofà, Roberto Leal porta una samarreta blanca i jaqueta verda a Pasapalabra.
AUDIÈNCIES

La davallada d'audiències d''Agafa't a la cadira' davant de 'Pasapalabra' en el seu tercer dia

'Agafa't a la butaca' ha marcat mínim d'audiència en el seu tercer dia a Telecinco

Males notícies per a 'Agárrate al sillón' després de les audiències del seu tercer dia d'emissió a la tarda. El concurs presentat per Eugeni Alemany ha arribat a Telecinco com a substitut de 'Reacción en Cadena'. Tanmateix, les audiències de 'Agárrate al sillón' no han millorat el seu predecessor i els resultats continuen sent dels més minsos.

En la seva estrena en prime time, després del futbol, 'Agárrate al sillón' va aconseguir un 12,1% i 988.000 espectadors. Només un dia després va saltar a la tarda amb un 8,1% i 627.000 seguidors, molt en la línia de 'Reacción en Cadena'. Un resultat que va mantenir dimarts en marcar un 8,2% i 601.000 fidels a Telecinco.

Tanmateix, aquest dimecres, en el seu tercer dia d'emissió  'Agárrate al sillón' ha baixat a mínims amb un 7,9% i 572.000 telespectadors,  per primera vegada per sota del 8%. Al llarg de la seva emissió 1.222.000 espectadors únics van passar pel concurs presentat per Eugeni Alemany. Amb aquest resultat, 'Agárrate al sillón' està més d'un punt de quota de pantalla per sota de la mitjana diària de Telecinco aquest dimecres, que és tercera amb un 9%.

Eugeni Alemany amb ulleres i barba vestit amb jaqueta blau clar en un plató d’Agafa’t al sofà amb fons blau i públic desenfocat.
La davallada d'audiències d''Agafa't al sofà' davant de 'Pasapalabra' en el seu tercer dia | Mediaset

Per tant, 'Agárrate al sillón' continua molt lluny de 'Pasapalabra'.  El concurs d'Antena 3 presentat per Roberto Leal el supera amb un avantatge de més de 12 punts  de quota en marcar un 20,2% juntament amb 1.459.000.

Just abans de 'Agárrate al sillón', 'El Diario de Jorge' ha pujat al doble dígit en audiències amb un 10,2% i 686.000. Per la seva banda, 'Tardear' continua fluix amb un 9,4% i 774.000 seguidors. A la franja matinal 'Vamos a ver' ha marcat un bon 12,2% i 342.000 espectadors, seguint la línia de 'La Mirada Crítica' amb un 12,1% i 243.000 seguidors.

Així és la mecànica de 'Agárrate al sillón'

En cada entrega de 'Agárrate al sillón',un grup de concursants s'enfronta en diverses rondes a una sèrie de preguntes. Els encerts són premiats amb diferents punts en joc en funció del seu nivell de dificultat. El millor de tots ells, qui més punts hagi acumulat fins aquell moment, s'enfrontarà a la fase final al Campió.

Aquest gaudirà d'una sèrie d'avantatges per defensar la seva posició privilegiada: triar les preguntes a les quals s'enfrontaran els participants que aspiren a desafiar-lo, seleccionar qui d'ells queda eliminat en cas d'empat a punts i a la ronda final triar el tema que respondran tant ell com el seu adversari, entre d'altres. A la ronda decisiva, a més de la continuïtat com a Campió, hi haurà en joc un premi en metàl·lic.

➡️ Audiències

Més notícies: