
Si ets espectador de 'First Dates', has de conèixer un canvi important en la seva emissió.
'First Dates' fa un canvi important en la seva emissió aquest estiu que, com a espectador, has de saber
Canvi històric en l'emissió de 'First Dates' a partir d'aquest dilluns 14 de juliol.Després de vuit anys triomfant a l'access prime time de Cuatro, el programa salta a Telecinco. Ho fa després del fracàs de 'El verano de las Tentaciones', que va punxar en les seves tres emissions.
D'aquesta manera, 'First Dates' s'emetrà de dilluns a dijous després de l'edició d'Informatius Telecinco 21:00h. El programa arrenca les seves emissions a l'access prime time de la cadena amb una setmana especial que portarà per títol 'First Dates Summer Resort'. En aquestes entregues especials, el restaurant romàntic recrearà l'atmosfera d'un exclusiu resort d'estiu, tant en la seva decoració com en la seva proposta gastronòmica.
Després d'aquests especials, Telecinco continuarà emetent noves entregues del format conduït per Carlos Sobera. Això significa que, aquest estiu, a causa d'aquest canvi de cadena, 'First Dates' no farà una aturada en la seva emissió. I és que habitualment, durant el mes d'agost, el dating show presentat per Carlos Sobera emetia reposicions.

Cal destacar que, tot i que ara serà durant un mes i mig, no és la primera vegada que 'First Dates' salta a Telecinco. El passat 14 de febrer, per Sant Valentí, el dating show va emetre un especial a l'access prime time de la cadena, que es va quedar en un 9,9% i 1.324.000 espectadors. A més, l'any passat, també a l'estiu, Telecinco va emetre 'First Dates Hotel', que va punxar, marcant un 5,8% en la seva última entrega.
Per la seva banda, Cuatro emetrà a l'access prime time una selecció dels millors destins de 'Viajeros Cuatro'. S'emetrà de 21h a 23h, de manera que Cuatro també prescindeix de l'hora prèvia de 'First Dates', que ocupa sempre la franja de 21h a 22h.
En audiències, durant el mes de juny, amb les seves emissions de dilluns a dijous, 'First Dates' va fer una excel·lent mitjana del 7,1% i 894.000 espectadors. Va aconseguir la seva millor marca en quota de pantalla dels últims quatre mesos, superant la seva competidora directa en la seva franja d'emissió (6,1%) i en target comercial (7,2% vs 5%). Igual que en la seva emissió en divendres (7,1% i 696.000), novament amb avantatge sobre el seu principal competidor en la franja (5,3%) i en TC (7,2% vs 6,8%).
Més notícies: