
Joaquín Prat anuncia un canvi d'horari important que afecta 'Vamos a ver'
Telecinco reorganitza els seus matins amb l'ampliació de 'Vamos a ver', que canvia de nom durant l'estiu
Amb l'arribada de l'estiu, Telecinco prepara una profunda remodelació de la seva franja matinal. A partir de dilluns 7 de juliol, la cadena implementarà canvis notables després del tancament de temporada de 'El programa d'Ana Rosa'. El format s'acomiada aquest divendres coincidint amb l'inici de les vacances d'Ana Rosa Quintana.
Aquesta pausa temporal implica una reconfiguració dels espais que ocupaven el matí televisiu. Un dels principals moviments afecta 'La mirada crítica', el programa polític presentat per Ana Terradillos. A partir de la setmana vinent, s'emetrà en una nova franja, de 9:00h a 10:30h, recuperant així l'horari que tenia abans que Ana Rosa Quintana tornés als matins al febrer.
El relleu arribarà de la mà de Joaquín Prat i Patricia Pardo, que es posaran al capdavant d'una versió ampliada de 'Vamos a ver'. L'espai tornarà a ocupar el seu horari original, estenent-se des de les 10:30h fins a les 15:00h, just abans d'Informatius Telecinco. A més, el format es renova per a la temporada d'estiu sota un nou títol: 'Vamos a ver verano'.

El mateix Joaquín Prat ha estat l'encarregat de confirmar aquesta evolució durant l'emissió del programa:
"Nou horari des de dilluns vinent. A partir de dos quarts d'onze els acompanyarem tots els matins fins a les tres de la tarda. Quatre hores i mitja amb la millor actualitat i amb tot el que té a veure amb el cor. Estem encantats de poder acompanyar-los".
L'equip també ha avançat que aquesta nova etapa tindrà un enfocament més dinàmic. 'Vamos a ver' tornarà a apostar per una major presència d'actualitat, reportatges d'investigació, connexions en directe i un major pes de l'entreteniment.
En audiències, aquest dijous 3 de juliol, Telecinco va aconseguir liderar amb la seva aposta matinal. 'El programa d'Ana Rosa' va començar governant la seva franja amb un excel·lent 14,4% i 321.000 espectadors. El mateix resultat va aconseguir 'Vamos a ver' de Joaquín Prat, líder de la seva franja amb un 14,4% i 486.000.
Més notícies: