
Mediaset anuncia el futur de Risto Mejide a 'Todo es mentida' després de la seva absència
Risto Mejide té clar el seu futur a 'Todo es mentira' després d'absentar-se gairebé un mes
‘Todo es mentira’ viu mesos de canvis. Fa dues setmanes, Marta Flich es va acomiadar en directe després de més de sis anys al programa. La seva darrera aparició a Cuatro també va marcar la fi del seu vincle amb Mediaset, tal com ella havia anunciat setmanes abans.
Des d’aquell moment, l’espai ha estat conduït per Pablo González-Batista, qui, de moment, està substituint Risto Mejide. El carismàtic presentador va desaparèixer fa gairebé un mes per una raó de pes: es troba gravant la nova edició de ‘Got Talent España’ al Nuevo Teatro Alcalá de Madrid.
Tanmateix, el seu retorn sembla estar més a prop que mai. Segons ha anunciat Mediaset a les seves xarxes socials, "fa 21 dies" que el periodista no trepitja el plató i té moltes ganes de tornar al seu lloc de feina perquè "està que es presenta a sobre".

I és que durant aquest temps han succeït una infinitat d’esdeveniments polítics i socials al nostre país que Risto Mejide té moltes ganes de comentar. El cas de Santos Cerdán, les informacions sobre Ábalos i el registre de casa seva o l’amenaça de Donald Trump a Espanya són només algunes de les notícies que han marcat l’actualitat recent.
Per això, i amb les piles ben carregades, Risto Mejide tornarà dilluns vinent, 1 de juliol, per comentar tota l’actualitat mediàtica. Tot i que ja ha compartit les seves opinions a través de les xarxes socials i ha "enviat àudios" a tot el seu equip, el públic té moltes ganes de veure’l de nou en acció a ‘Todo es mentira’.
Durant el mes de maig, ‘Todo es mentira’ va aconseguir consolidar-se amb força en registrar un7% de quota de pantalla i 579.000 espectadors. Això va suposar un creixement de 3 dècimes respecte al mes anterior i la seva millor dada de l’any fins ara. El programa no només es va imposar al seu competidor immediat en la seva franja, que va obtenir un 6,2%, sinó que també va destacar en target comercial. En aquest va assolir un sòlid 7,6% des del senyal de Cuatro. Unes dades que reforcen la seva posició a la graella i l’interès del públic pel seu enfocament crític de l’actualitat.
Més notícies: