Jorge Javier Vázquez de cabell curt i ulleres amb camisa blava posant davant del mar a la roda de premsa de 'Supervivientes'.
REALITY

Jorge Javier Vázquez diu el menys pensat sobre les audiències de 'Supervivientes'

Jorge Javier Vázquez s'ha pronunciat davant les bones dades d'audiència que va aconseguir la gran final de 'Supervivientes'

Després de 104 dies de concurs, catorze expulsions, diversos abandonaments i diverses proves d'infart, 'Supervivientes 2025' va tancar la seva edició amb la inesperada victòria de Borja González. Un desenllaç que va ser sinònim de mantenir la sorpresa fins a l'últim moment.

Líder nit rere nit, el reality ha conquerit l'audiència gràcies a la seva capacitat per sorprendre i a l'autenticitat dels seus protagonistes. Aquesta combinació explica per què continua connectant i triomfant entre els espectadors.

La gran final no va ser una excepció i va aconseguir dades d'audiència estratosfèriques: un 25,9% de quota de pantalla i 1.734.000 espectadors. Un tancament a l'alçada d'una edició que s'ha convertit en la més vista dels últims quatre anys, amb una mitjana del 21,7% de share i 1.474.000 espectadors al llarg de la temporada. Precisament sobre aquest èxit n'ha parlat el presentador, Jorge Javier Vázquez, al seu blog de Lecturas.

Borja González, guanyador de 'Supervivientes 2025'
Jorge Javier Vázquez assenyala les claus de l'èxit d'audiència de 'Supervivientes' | Mediaset

"Quin gran èxit l'última edició de 'Supervivientes'. La final va ser la més vista dels últims quatre anys. Una apisonadora. Una maquineta de fer mal. En acabar el programa em van preguntar els meus companys “quant farem?” Vaig predir un 26. Em vaig equivocar per una dècima. 25,9. Una xifra escandalosa que ens va donar molt de gustet", ha començat expressant al seu article.

Com ja va reconèixer abans de l'inici del programa —i ho ha tornat a repetir ara—, el conductor de 'Supervivientes' tenia clar des del principi que aquesta edició funcionaria. "Sabia que ens aniria bé perquè fins i tot els que treballem al programa estàvem molt perduts. No teníem clar com es desenvoluparien les expulsions. La final de ‘Supervivientes 2025’ va tenir un component d'intriga que no van tenir altres finals, més previsibles".

Un gran èxit que no només es va reflectir en la quota de pantalla, sinó també en l'entorn digital, on el seguiment del programa va créixer més d'un 30% respecte a edicions anteriors. Les xarxes socials, els continguts sota demanda i les interaccions en línia van confirmar que Supervivientes 2025 ha estat també un fenomen a l'ecosistema digital. Amb aquests resultats, Telecinco acomiada una de les seves grans apostes de l'any per tot el que val, consolidant el reality com un valor segur tant a la televisió lineal com a les plataformes digitals.

➡️ Reality

Més notícies: